TVOJA OMILJENA DIJETA - DIJETA TOP MODELA

 JEDNODNEVNO ČIŠĆENJE 

Odaberite jedan dan u nedelji da biste očistili svoje telo. Napravite svoj omiljeni sok od svežeg voća i povrća. To vam je jedina hrana za 24h! Možda će vam prvi put biti teško, ali kada budete videli koliko će vam već sutra biti lice lepo i sjajno, a vi se osećali odlično - primenjivaćete ovo redovno! ( a i velika je verovatnoća da ćete imati 1 kg manje!)
JEDNODNEVNA DIJETA : Svaki put kada prekršite dijetu, potrudite se da to ispravite: tokom narednih 24h jedite samo niskokaloričnu hranu, najbolje jednu vrstu voća ili povrća na pari ili kuvani 
krompir ili pirinač, pijte mnogo vode i biljnog čaja.

,,NEOGRANIČENA DIJETA'' - GUBI SE  6 - 7 KG  ZA 8 DANA!

Prvi i drugi dan : jabuke u neograničenim količinama ( sveže, kuvane, pečene u rerni )
Treći i četvrti dan : sveže ili bareno povrće u neograničenim količinama.
Peti i šesti dan : sve vrste niskokaloričnog mlaog sira i jogurta u neograničenim količinama.
Sedmi i osmi dan : kuvana piletina ili riba u neograničenim količinama.   


KOSMO DIJETA : ( GUBI SE POLA KG DNEVNO )

Doručak : voćna mešavina : pola banane, 5 jagoda, pola jabuke, pola kruške, 2 kašike jogurta, kašika pšeničnih klica, kašika soka od limuna, kašika seckanih oraha ili badema. 
Ručak : voćna mešavina : 1 banana, 1 jabuka, 1 kruška, sok od limuna, kašika ceralija, 2 kašike jogurta. 
Večera : pola banane, 150gr grožđa, kašika ceralija, 1 kruška, 200 gr svežeg ananasa, 2 kašike jogurta. kašičica seckanih badema. 


FILMSKA DIJETA : ( 1300 kalorija dnevno) 

Doručak : šolja obranog mleka, kafa.
Ručak: 200 gr mesa ili ribe, 300gr svežeg ili kuvanog povrća, 1 tost, jabuka, pola dinje ili grejfruta.
Večera : isto kao i ručak.




  

 SUPER PROTEINSKA DIJETA : ( 4kg za 4 dana!)   

Prvi dan : 9 tvrdo kuvanih jaja ili 1kg jabuka, ili 1kg barenog krompira.
Drugi dan : 9 banana.
Treći dan : 9 viršli sa senfom.
Četvrti dan : 3 tvrdo kuvana jaja ili 3 viršle i 3 jabuke, 3 velika krompira, ili 3 banane. 
Napomena : Morate da popijete 8-10 čaša vode na dan!

VILŠER DIJETA : ( 4kg za 3 dana)

Prvi dan : 1kg krompira ( kuvanog ili pečenog u rerni)
Drugi dan : 6 tvrdo kuvanih jaja
Treći dan : 250gr švapskog sira, ribe ili piletine. 
Napomena : Morate da popijete 8- 10 čaša vode dnevno!  


 MALIBU DIJETA : ( 3 kg za 3 dana)

Doručak : čaša mleka ili jogurta i 4 šljive.
Užina : čaša soka od grejfruta i 2 keksa.
Ručak : 150gr švapskog sira, 200gr kuvanog povrća, 150gr mešane voćne salate.
Užina : 1 jogurt
Večera : šolja čorbe od paradajza, 2 tvrdo kuvana jaja, 1 kuvan ili pečen krompir.


PRIPREME ZA REŽIM DIJETE 

Pre nego što krenete ozbiljno sa dijetom, pripremite organizam. Ove pripreme su predvidjene za vikend kada imate višak slobodnog vremena i manje svakodnevnih obaveza. 

VAŽNO : TOKOM REŽIMA DIJETE ISKLJUČUJE SE UPOTREBA ALKOHOLA I ŠEĆERA ( može neka zamena za šećer)

I PRIPREMA :   Petak : počnite sa laganom večerom ( mešana salata od povrća, mladi sir i čaj) Lezite ranije nego obično, a prethodno se relaksirajte u kupki sa mirisnim travama) 
Subota : 
Doručak : 2 šolje biljnog čaja i 2 čaše soka od grejfruta; ili  4 šolje posnog mleka sa kašikom meda,
ili 4 šolje bistre supe od povrća.
Ručak : 4 čaše posnog mleka ili 2 šolje bistre supe od povrća i 2 šolje paradajz soka. 
Večera : 250 gr ribe, i velika salata od mešanog povrća. 

Nedelja : 
Doručak : 2 šolje biljnog čaja,i 2 čaše soka od grejfruta; ili 4 šolje posnog mleka sa kašikom meda ili 4 šolje bistre supe od povrća.
Ručak : 4 šolje posnog mleka ili 2 šolje bistre supe od povrća ili 2 šolje paradajz soka.
Večera : belo pileće meso na žaru bez kože, šolja barenog povrća i šolja zelene salate začinjena limunom i začinima.  


Ako imate neprijatan ukus u ustima, jednostavno perite češće zube. Ako osetite da se suviše znojite, tuširajte se i izmasirajte lufa rukavicom. U slučaju mučnine ili slabosti, popijte limunadu sa malo meda. Takvi simptomi su normalna reakcija na izbacivanje toksina iz tela. 

II PRIPREMA :  

Petak :
Doručak : 2 jabuke, 2 šolje biljnog čaja.
Ručak : 300gr kuvanih testenina začinjenih sa malo margarina i permezana, velika činija salate od povrća začinjena limunom i začinima.
Večera : 2 krompira pečena u rerni, 2 čaše soka od paradajza.
 
Subota : 
Doručak : Neograničene količine soka od povrća.
Ručak i večera : neograničene količine kuvanog voća i povrća.

Nedelja :
Pijte neizmenično u razmacima od jednog sata čašu vode i čašu voćnog soka ili soka o povrća. Tokom dana pokrenite probavu i ako je potrebno uzmite neki prirodni laksativ kao što je sok od šljiva.  
  

Izvor : Odlomci iz knjige ,,Almanah lepote'' od Sandrine Vagner i Katarine Rebrače, str.37 i 38 
 
 

No comments:

Post a Comment

Ostavi komentar. Hvala